ilut's world

Wednesday, July 04, 2007

errrrrrrrrrrmmmmmmmmmm

Sebenarnya aku sedih tapi ntah kenapa aku nampak happy je. 07/07/07 ni aku ada program kat summit. ingatkan nak buat tarikh tu jadi special ckit. tapi tak dapat kot. semalam aku buat keje tak betul ckit. aku dapat tau adalah orang tu..ermm.. ntah ek apa nak cakap pun tak tau. tapi yang penting apa yang aku dapat tau semalam buatkan aku jadi sedih ah. ada masa air mata aku keluar. tapi kat ofis ni tak bleh nak tunjukkan air mata. ye ah aku kan orang yang kuat gila..nanti bos aku cakap aku hati kama plak walau hakikatnya memang ye pun. aku rasa baik aku teruskan idup macam dulu je kot. walau apa pun aku tetap sendiri. dah biasa sendiri...ok lah. jangan harapkan orang lain untuk teruskan idup. usaha sendiri. baru bermakna kehidupan kita..btul tak? setiap kali aku baca email dia aku nangis. btul2 nangis. tak tau kenapa aku sedih sangat. Arghhhhhh...biar ah. nasib aku memang macam ni. terima je ah. hidup je untuk hari ni. hari esok..esok ah kita pk.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home